BESTSELLER

M. Pollux Hoodie - Grey Melange

CHF 133

Color: Grey melange

  • M. Pollux Hoodie - Grey Melange
  • M. Pollux Hoodie - Navy
  • M. Pollux Hoodie - Espresso

Size:

Fit guide

Small in size

Normal in size

Large in size

This product fits true to size but may run slightly large. If you're between sizes, we recommend choosing the smaller size.

Worldwide shipping (1-3 days)

No extra import fees or taxes

30 days free exchange

M. Pollux Hoodie - Grey Melange

M. Pollux Hoodie - Grey Melange

CHF 133

You may also like

Recently viewed

Community Picks

@casparasports

Overall rating: 4.8793244 / 5 from 1243 reviews.

AI Generated Review Summary

The M. Pollux Hoodie in Grey Melange is highly praised for its excellent quality, perfect fit, and beautiful color. Customers appreciate the durable and soft material, as well as the fast delivery and cozy hood. The oversized fit with dropped shoulders and puffy sleeves adds to its stylish appeal.

Summary topics

  • Product Quality: 25%
  • Size Accuracy: 5%
  • Product Fit: 20%

Review topics: [].

Review highlights

  • "Top quality, nice dark blue color and super fast delivery!"Ine L.
  • "Very soft and good quality"Desiré S.
  • "Nice shape, good material, and nice color"Alma L.

Reviews

good

"very good quality and products. I am very happy with what I got, I turned out exactly like the picture. Love the color expresso, suits darker skin."

Anjana (5/5)

Konfertabel

"Genseren er mega konfertabel og god kvalitet, kjempe fornøyd og anbefaler!!!"

Linnea T. (5/5)

Super fornøyd<33

"Elsker fargekombinasjonen på hoodien! Veldig god kvalitet også!"

Andrea b. (5/5)

Veldig fin, men litt liten

"Veldig fin, men litt liten i størrelsen. Må bytte til en størrelse større."

Ann-Helen M. (5/5)

Perfect fit and love the

"Perfect fit and love the color."

Maren S. (5/5)

Veldig hurtig ekspedert og fantastisk

"Veldig hurtig ekspedert og fantastisk god kvalitet!"

Rita (5/5)

God passform

"Veldig god passform og stoff. Kjapp levering og vwldig god kundeservice. Anbefales."

Ida-Aleksandra M. (5/5)

Deb kom med en løs

"Deb kom med en løs trå som kan fort bli til et hull"

Elida T. (3/5)

Jeg eeeeelsker genserene, min 3

"Jeg eeeeelsker genserene, min 3 hettegenser herfra og de er så sinnsykt digge!!! Kjøper de allitd en størrelse større for en mer oversized look og de sitter såå fint på :hands_heart|type_3: Vil definitivt anbefale å handle herfra :hands_heart|type_3:"

Isabelle S. (5/5)

Utrolig digg genser! Kjøpte M

"Utrolig digg genser! Kjøpte M for at den skulle bli litt oversized, og den passer perfekt 🤩 Skulle allikevel ønske de kunne få denne i dame versjon!!"

Anniken H. (5/5)

Q&A