M. Pollux Hoodie - Green

1.078 kr

Color: Racing green

  • M. Pollux Hoodie - Grey Melange
  • M. Pollux Hoodie - Navy
  • M. Pollux Hoodie - Espresso

Size:

Fit guide

Small in size

Normal in size

Large in size

This product fits true to size but may run slightly large. If you're between sizes, we recommend choosing the smaller size.

Worldwide shipping (1-3 days)

No extra import fees or taxes

30 days free exchange

M. Pollux Hoodie - Green

M. Pollux Hoodie - Green

1.078 kr

You may also like

Recently viewed

Community Picks

@casparasports

Overall rating: 4.8793244 / 5 from 1243 reviews.

AI Generated Review Summary

The M. Pollux Hoodie in Racing Green is praised for its perfect oversized look, luxurious fabric, and excellent fit. Customers appreciate its fast delivery, high-quality material, and true-to-size sizing. The color and shape are also highlighted for their beauty and durability.

Summary topics

  • Oversized Look: 3%
  • Fabric Quality: 9%
  • Delivery Speed: 3%
  • True to Size: 5%

Review topics: [].

Review highlights

  • "Top quality, nice dark blue color and super fast delivery!"Ine L.
  • "Very soft and good quality"Desiré S.
  • "Awesome, good quality, nice color, nice fit."Peter M.

Reviews

good

"very good quality and products. I am very happy with what I got, I turned out exactly like the picture. Love the color expresso, suits darker skin."

Anjana (5/5)

Konfertabel

"Genseren er mega konfertabel og god kvalitet, kjempe fornøyd og anbefaler!!!"

Linnea T. (5/5)

Super fornøyd<33

"Elsker fargekombinasjonen på hoodien! Veldig god kvalitet også!"

Andrea b. (5/5)

Veldig fin, men litt liten

"Veldig fin, men litt liten i størrelsen. Må bytte til en størrelse større."

Ann-Helen M. (5/5)

Perfect fit and love the

"Perfect fit and love the color."

Maren S. (5/5)

Veldig hurtig ekspedert og fantastisk

"Veldig hurtig ekspedert og fantastisk god kvalitet!"

Rita (5/5)

God passform

"Veldig god passform og stoff. Kjapp levering og vwldig god kundeservice. Anbefales."

Ida-Aleksandra M. (5/5)

Deb kom med en løs

"Deb kom med en løs trå som kan fort bli til et hull"

Elida T. (3/5)

Jeg eeeeelsker genserene, min 3

"Jeg eeeeelsker genserene, min 3 hettegenser herfra og de er så sinnsykt digge!!! Kjøper de allitd en størrelse større for en mer oversized look og de sitter såå fint på :hands_heart|type_3: Vil definitivt anbefale å handle herfra :hands_heart|type_3:"

Isabelle S. (5/5)

Utrolig digg genser! Kjøpte M

"Utrolig digg genser! Kjøpte M for at den skulle bli litt oversized, og den passer perfekt 🤩 Skulle allikevel ønske de kunne få denne i dame versjon!!"

Anniken H. (5/5)

Q&A