SOLD OUT

W. Cortina Zip Hoodie - Navy

1,699 kr

Color: Navy

  • W. Racquet Club Zip Hoodie - Dark Olive
  • W. Racquet Club Zip Hoodie - Grey Melange
  • W. Racquet Club Zip Hoodie - White

Size:

Worldwide shipping (1-3 days)

No extra import fees or taxes

30 days free exchange

W. Cortina Zip Hoodie - Navy

W. Cortina Zip Hoodie - Navy

1,699 kr

You may also like

Recently viewed

Community Picks

@casparasports

Overall rating: 4.8793244 / 5 from 1243 reviews.

AI Generated Review Summary

The LIMITED EDITION W. Cortina Zip Hoodie - Navy is highly praised for its perfect fit, fast delivery, and excellent quality. Customers appreciate its lovely fabric, nice color, and comfortable oversized look. The material and shape are also noted for being great and holding up well.

Summary topics

  • Fit: 19%
  • Delivery Speed: 4%
  • Color: 17%
  • Overall Quality: 25%
  • Oversized Look: 3%

Review topics: [].

Review highlights

  • "Top quality, nice dark blue color and super fast delivery!"Ine L.
  • "Very soft and good quality"Desiré S.
  • "High quality fabric, good fit and really stylish!"Dina B.

Reviews

good

"very good quality and products. I am very happy with what I got, I turned out exactly like the picture. Love the color expresso, suits darker skin."

Anjana (5/5)

Konfertabel

"Genseren er mega konfertabel og god kvalitet, kjempe fornøyd og anbefaler!!!"

Linnea T. (5/5)

Super fornøyd<33

"Elsker fargekombinasjonen på hoodien! Veldig god kvalitet også!"

Andrea b. (5/5)

Veldig fin, men litt liten

"Veldig fin, men litt liten i størrelsen. Må bytte til en størrelse større."

Ann-Helen M. (5/5)

Perfect fit and love the

"Perfect fit and love the color."

Maren S. (5/5)

Veldig hurtig ekspedert og fantastisk

"Veldig hurtig ekspedert og fantastisk god kvalitet!"

Rita (5/5)

God passform

"Veldig god passform og stoff. Kjapp levering og vwldig god kundeservice. Anbefales."

Ida-Aleksandra M. (5/5)

Deb kom med en løs

"Deb kom med en løs trå som kan fort bli til et hull"

Elida T. (3/5)

Jeg eeeeelsker genserene, min 3

"Jeg eeeeelsker genserene, min 3 hettegenser herfra og de er så sinnsykt digge!!! Kjøper de allitd en størrelse større for en mer oversized look og de sitter såå fint på :hands_heart|type_3: Vil definitivt anbefale å handle herfra :hands_heart|type_3:"

Isabelle S. (5/5)

Utrolig digg genser! Kjøpte M

"Utrolig digg genser! Kjøpte M for at den skulle bli litt oversized, og den passer perfekt 🤩 Skulle allikevel ønske de kunne få denne i dame versjon!!"

Anniken H. (5/5)

Q&A